Jak dosáhnout toho, aby byla vaše prezentace úspěšná mezi stovkami dalších? Rozhodně pomůžou profesionální fotografie nebo videoprohlídka. Co když je ale nemovitost ve stavu rekonstrukce nebo dokonce před? Ač mohou být fotografie sebelépe upravené, vždy prozradí nedostatky, které zásadně ovlivní vnímání potencionálního kupce. První dojem je vždy nejdůležitější a pokud není opravdu možné nemovitost prezentovat v aktuálním stavu, přichází v úvahu vytvoření vizualizace nebo virtuálního stagingu.
Pokud je nemovitost ve špatném stavu nebo se jedná o rozestavěný projekt, doporučuji udělat klasickou vizualizaci, která bude prezentovat možný budoucí stav. Jestliže chcete klientovi pouze ukázat, jak by nemovitost mohla vypadat a zároveň ukázat i současný stav, doporučuji zvolit virtuální staging. Obě varianty se dají použít pro interiéry i exteriéry.
Pro vytvoření virtuálního stagingu je třeba dodat rozměry místnosti. Nejlépe poslouží plánek od architekta, ale dá se pracovat i s ručně nakresleným plánkem. Důležité je mít změřenou výšku stropu.
Plánek od architekta vs plánek nakreslený ručně
Fotografie, která se bude stagovat, by měla být vyfocená tak, aby byly vidět tři stěny a zároveň co největší část místnosti. Pokud to dané prostory umožnují, je dobré zachytit průhled z okna. Výsledné vizualizaci to tak dodá na realističnosti.
Fotografie dodaná klientem
Finální staging
Virtuální staging je bezpochyby výborný prodejní nástroj, který vaši prezentaci posune o několik levelů výše. Klient si díky němu snáze dokáže představit nemovitost v tom nejlepším světle a tím se u něj zvýší zájem o koupi.