3D vizualizace už dávno nejsou jen bonusem navíc, staly se téměř nezbytností při prodeji nemovitostí z druhé ruky nebo developerských projektů. Umožňují klientům lépe se s objektem seznámit a představit si jeho zvelebení.
Přidání perfektní a poutavé vizualizace do inzerátu, zaručuje zvýšenou poptávku po nemovitosti a jeho větší atraktivitu. Vytvoření reálného návrhu je složité a náročné na čas i přesnost.
Má-li být prezentace co nejefektivnější, musí i vizualizace být poutavá a odosobněná, tzn. co nejširší skupina lidí by si měla dokázat představit život v takovém objektu.
Důvody, proč bych měli zvážit vytvoření vizualizace:
Při prodeji nemovitostí hrají hlavní roli fotografie a celková prezentace na realitních serverech. V případě starších nemovitostí a developerských projektů, je tedy více než na místě vytvoření 3D vizualizace, abychom upoutali pozornost případných klientů.
Díky vizualizaci můžeme klientovi projekt představit do detailů a ukázat mu veškeré výhody realizace.
Zákazník si dovede lépe představit rozložení prostor v nemovitosti a možnosti jejich vybavení – zde je vytvořen lepší prostor pro komunikaci s klientem ohledně jeho představ a přání